Overig

Leren navigeren op een zee van informatie

519

De stip op de horizon: alle informatie bij elkaar, hoeveel ’t ook is, real-time
inzichtelijk voor uw organisatie en uw partners. Wat een uitdaging! Alle informatie en documenten bij elkaar krijgen om in één oogopslag alles van een order of project te zien. En nog actueel ook. Interessant voor u en de afdelingen binnen uw bedrijf, maar misschien ook voor de klanten en partners waarmee u samenwerkt.

Bij veel bedrijven is er niet alleen groei in informatie te zien, maar ook versplintering van het aantal applicaties, mappenstructuren, databases, 
preadsheets, portals en allerlei individuele systemen/werkwijzen buiten de 
sandaarden. Vooral deze versplintering en vaak jarenlange gewenning, zorgt 
eroor dat het lastig is alle informatie en documenten bij elkaar te krijgen. Ook al zouden we wel anders willen of moeten.

De techniek stelt ons tegenwoordig in staat om informatie gemakkelijk met elkaar te delen en te bewerken. Dit voorkomt misverstanden, maakt het gemakkelijker voor u en uw collega’s om inzicht te krijgen in het hele proces en zorgt ervoor dat u efficiënter kunt samenwerken met partners. Het vraagt misschien een andere manier van werken, maar wij merken in onze klantenkring dat daar juist behoefte aan is.

Als data op veel plekken staat, hoe krijg je dat bij elkaar?

1. Start met een visie en bepaal uw doelen
2. Zet het ERP / de primaire bedrijfssoftware centraal
3. Laat uw documenten en correspondentie aansluiten op uw order/project/PLM/relatie/merk/etc.
4. Maak informatie visueel door middel van (eenvoudige en duidelijke) 
dasboards
Resultaat: real-time inzicht, efficiëntie en slimmer samenwerken.

Hoe krijgt u dit voor elkaar?
Samen met Aspect | ICT. Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw 
bedrjf, neem dan contact op via 0184-675400 of stuur een e-mail naar 
m.hakesteegt@aspect-ict.nl.

Marius Hakkesteegt